Wednesday 28 September 2011

tahniah biras ku...tour at UTM skudai

TAHNIAH 
KHAIRIL MOHAMAD...
selamat berkonvo dan bejubah serta berpingat tanda kepandaian anda.
birasku bijak, dapat anugerah dekan setiap sem hingga menjelajah tanah AUSTRALIA dan bakal2 engineer yang terbilang, gemilang dan cemerlang. 
bersama nek ke pentas konvo dinda biras ku yang juga pandai nak bagai, cantik dan lawa serta ayu ku pandang..hehehe...
keluarga suku sakat yang hadir begitu fokus 2gu di luar dewan bek di dalam iaitu bonda dan ayahanda birasku a.k.a mak n ayah mentua kakak ku mesti hepy xterkata melihat anak yang menjadi harapan berjaya di menara gading..
gud luck n alwayz success birasku..

ini lah wajah biras ku itu..yang pakai jubah konvo 2..sebelah 2 abang ipaq aku.

lihat lah wajah anak buah nie satu ceria satu g dah mula nk tukar angin dahh...hehe


hehehe....ini dia ceria nk bagai..leh lari2 dalam UTM ni..

sebelah kiri 2lah wajah dinda pada biras aku nie..cantik x??hehe..cun taw...suke dgr die kecek kedah..
mok...

kakak aku n mak aku la...saat menanti di depan dewan SERI ISKANDAR UTM, SKUDAI

tok mat dan cucu nyer...

kihkihkihkih....wiwittttt...

our family....besan2 sedunia..

ipar, besan, bakal besan, cucu, anak2 pose demi negara aman makmur sejahtera....





ini lah kegirangan kami2 yang dibawa balik sempena konvo biras aku KHAIRIL MOHAMAD..
TAHNIAH!!!!

No comments:

Post a Comment