Monday 31 October 2011

botok-botok warisan

korang penah dengar x sejenis makanan nie..namanye botok-botok...makanan nie begitu warisan skali pada aku dan aku sukakan nyer begitu skali...
tapi yg paling best punyer botok-botok ialah buatan mak aku..
why??
sebab mak aku wat len dari yg len dengan orang len wat..
botok-botok nie sebenarnya memang bagus untuk kesihatan gak.sebab ia merupakan makanan yang mengandungi daun-daun herba seperti pucuk kaduk, pucuk bebuas, pucuk betik, pucuk ubi dan macam pucuk dari daun-daun kesihatan lah..
aku sure sape yang lom penah rase t dah rase sure nk lagi..
g pun botok-botok nie best klu ltak ikan tenggiri ataw kembung je..
xsusahkan..xperlu bli ikan mahal2 mcm ikan merah ke ikan talapia ke,,
hehe.
pe lagi...jom lah rase..
bessssssssssssssttttttttttttttttttttttttttt tawwwwwww...........

botok-botok

No comments:

Post a Comment