Friday 28 October 2011

kemenangan dipihak yang mane??


wahhh....hangat kan isu tiket bola untuk perlawanan akhir piala malaysia 2011 nie..terengganu lawan negeri sembilan....(tapi aku johorian,,,hehe)...aku pun boleh tertarik gak nak tahu kisah-kisahnyer...ape yang best eik tentang bola nie..??nie lah persoalan yang selalu tertanye2 di benak fikiran aku..
sukan ini bagi aku hanye lah untuk mereka yang ingin merasakan debaran dalam setiap hala tuju bola itu selepas ditendang oleh pemain nyer..ntah la nk ulas banyak2 memang aku xboleh nak bagi smpi definisi nye terus tapi sekadar nak cite perasaan aku dalam sukan bola sepak ni..
urmmm....ok bagi merasai perasaan macam peminat bola yang lain tu aku dapat lah info serba sedikit tentang pasukan bola dari negeri penyu bertelur(TERENGGANU) dan pasukan bola dari negeri minang kabau
(NEGERI SEMBILAN)..




semangat x aku nie..kihkih...1MALAYSIA taw aku..walau asal johor tapi tetap support dua2 pasukan nie..xthu nk sokong mne...dua2 negeri nie ade ciri tersendiri dan aku ingin skali g menjelajah kesana..hehe..xpnah lorhh g kesane..
okeyhhh...sudah2 k.,,,
amik nie rekod2 perlawanan yang aku jumpe..
rekod perlawanan antara terengganu dgn negeri sembilan

nampak nyer dua2 negeri ni hebat lah..urmm...jadi keputusan nyer mcm seri je kan..pandai je aku nie teka2..tp harap perlawanan nie berlangsung dengan sebaik mungkin lah k..dua2 negeri best,,yang penting semua enjoy!!!!!!

No comments:

Post a Comment